Friday 22 March 2013

Nepali Love Sms

Source(Google.com.pk)
Nepali Love Sms Biography
म तिमीलाई सम्झिबस्छु
कतै तिमी येक्लाई छौकि भनी,
सपनी तिम्रो देखने गर्छु
कतै मिलन हुन्छ की भनी,
साँझ को बेला आकाश माँ हेरी टोलाई बस्छु
कतै जून संगै देखिंचौ की भनी,
सत्य येही हो की म तिमीलाई प्रेम गर्छु
र सायद तिमीले पानी ।
Nepali Heart break sms
POSTED BY MAYA
LABELS: NEPALI HEART BREAK SMS / COMMENTS: (0)
Chadra tara sangai dekhe aja
Jhismise sajha ko bela,
Timi aaune priya
jaba huncha mero malami ko bhela
Funny Nepali sms
POSTED BY MAYA
LABELS: FUNNY NEPALI SMS / COMMENTS: (0)
स्त्रिको कपडाकोमा सबैभन्दा बढी बेरिने गायककार को हो ?
उत्तरः उदीतनारायण झा । किनकी उनकै भनाई अनुसार कहिले तिम्रो पछ्यौरीमा अल्झें, कहिले तिम्रौ चोबन्दीमा अल्झें ।

लम्फुलाई मेसेज आयोः यो मेसेज पठाउने हिरो पढ्ने जिरो लम्फुले सो मेसेज रिप्लाई गरिदियोः यो मेसेज पठाउने जिरो, पढेने हिरो ।

लुगा धुने धोबी तरकारी खाने कोबी जो एसएमएस पठाउँदैन उ संसारको उत्कृष्ट लोभी
Prem patra sms
POSTED BY MAYA
LABELS: NEPALI LOVE SMS / COMMENTS: (0)
लक्ष्मी कूचो बडारछीन
धनपति माग्छ भिक
चिरिन्जीबी मरी गए
जे नाम हो तेहि ठीक
Nepali Romantic sms
POSTED BY MAYA
LABELS: NEPALI LOVE SMS / COMMENTS: (3)
तिमी मेरो जिन्दगी मा फुल्छौ भने,

हृदय को बगैन्चा भित्र सजाई दिउला।

जीवन भरी साथ दिन्छौ भने,

मनको सुन्दर स्वर्ग भित्र बसाइ दिउला।।
Nepali love sms
POSTED BY MAYA
LABELS: NEPALI LOVE SMS, PREM PATRA / COMMENTS: (0)
तिमीलाई देखे देखी
तिमीलाई देखे देखी यो मन उर्लिएर,

किन होला आज भोली आफ्नो बस मा छैन।

भोक निद्रा सबै टुटे तिम्रो सम्झनामा,

तिमी बिन जिन्दगिमा हुन छोड्यो चैन ।।
BEST LHOCHHAR SMS
POSTED BY MAYA ON SUNDAY, JULY 5, 2009
LABELS: NEPALI SMS / COMMENTS: (0)
Sweetest Sunday,
Marvelous Monday,
Tasty Tuesday,
Wonderful Wednesday,
Thankful Thursday,
Friendly Friday,
Successful Saturday.
Have a great Year.
HAPPY LHOCHHAR.

Whats up guys? First of all Happy Vijaya Dashami. Ra yainhi bhanna chahan chu ki, Hami sabai Hindu haru ko yo bada dashain, Ramailo sanga bitos… Mero hardik mangalmaya suvakamana cha. “Happy Dashain”

Text message filed under Nepali SMS.
Yo deepawali chamkilo hos
Yo deepawali chamkilo hos Khusi,umanga,sath rahos Tapai ra tapai ko paribar ma sukha layos Maa laxmi ko kripa rahos Happy Deepawali

Text message filed under Nepali SMS.
Pani khojda beer bhetiyos,
Pani khojda beer bhetiyos, Dhara kholda wine bagos, Chicken khanda, sanpro paros, Mutton khanda, hyakula bhetos, Yehi nai “Dashain” ko shuvakamana

Text message filed under Nepali SMS.
Sarir yo mare Pani daju
Timro ghar phoollai phool le sajios. Timmro gharma diyo le sadhaile uujayalo parirahos. Nidharko saptarangi tika sadhai hasirahos. Sarir yo mare Pani daju bainiko maya bachirahos. Tapai lai Tihar ko Suvakamana

Text message filed under Nepali SMS.
Ek jana manchhe le baato ma
Ek jana manchhe le baato ma susu gareko dekher, tourist le sodhechha: Tourist : Hello bro. Timiharule pisab ferda police le samtdaina? Man: Ke ko police le samatnu ni…, aafaile samatnu parchha!

Text message filed under Nepali SMS.
Yaad aayo bhane aakha banda nagarnu
Yaad aayo bhane aakha banda nagarnu Bhet bhayena bhane pani dukha namannu Hami sadhai sangai hunu parchha bhanne chhaina Tara mitratako dhoka bhane kahile banda nagarnu.

Text message filed under Nepali SMS.
Timilai ma ke bhanau?
Timilai ma ke bhanau? Phool bhanau bhane tyasma KADA chha Chandrama bhanau bhane tyasma DAAG chaa BAANDAR bhanau bhane tyasms DIMAAG chha.

Text message filed under Nepali SMS.
Bhimsen ko shakti
Bhimsen ko shakti Meerabai Ko Bhakti Dr.Abdul Kalaam Ko Gyan Mr.Bush ko jasto Shaan Einstein Ko Buddhi Nobel Prize Ko Siddhi Bill gates Ko Sampatti Dukha bata sadhai Mukti Mercedez Ko Car Diamonds Ko Haar Microsoft Ko Share Pasia Ko Dher John Abhraham Ko Style Aishwarya Ko Smile Amitabh Ko Personality David Becham Ko Popularity [...]

Text message filed under Nepali SMS.
Har pal khusi rahos saath
Har pal khusi rahos saath Sadai muhar ma rahos tapai ko hasaien Hamro tarfa bata tapai lai Happy Depaawali

Text message filed under Nepali SMS.
Sagarmatha ko chuchuro ma
Sagarmatha ko chuchuro ma maha-bharat ko ladai, Sagarmatha ko chuchuro ma maha-bharat ko ladai, Ma sanga prem garne bhaye chod deu timro padhai

Text message filed under Nepali SMS.
“Happy dashain”
Changa chet, ramailo bhet, khasi ko rate, masu ko plate, Juwa ko khel, chiurako thal.. 64 saal, Dashain babbal “Happy dashain”

Text message filed under Nepali SMS.
Mutuko majhma,
Mutuko majhma, hridayako pass ma sapani ma pani aai natarshau malai raat ma.

Text message filed under Nepali SMS.
Tika hos nidhar ma,
Tika hos nidhar ma, Jamara hos kanma, Sukha hos pariwar ma, Shanti hos desh ma, Pura hos manokamana, Yehi cha Vijaya Dashami 2064, Ko suvakamana.
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms
Nepali Love Sms

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...